replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年12月6日星期二

Swatch Originals Chrono Legendary Eagle Mens Watch SUIK400 recensie


Swatch Originals Chrono Legendary Eagle Mens Watch SUIK400


Het horloge is verbazend. Ik was aan het onderzoek van een chronograaf en keken naar alle mid-priced merken. Nautica, Kenneth Cole, Guess, Hugo Boss etc. en niet iets echt aantrekkelijk vinden. Vond dit ene (en de alle zwarte ...) en dacht dat het een kans verdiende.

Toen ik het ontving, het gaf me de indruk van een paar meter afstand van het zijn een 00 Bvulgari Chrono. Keek dichter en gaf me de sportief, jong en cool gevoel dat Swatch horloges hebben.

Het duurde niet geef het de vijfde ster omdat de mensen zijn iets naar rechts over de siliconen band. Het heeft de neiging stof of vuil te krijgen. Niets van de nota, vooral als je de band te spoelen en droog het om de andere dag ... maar goed - het is zeker het vermelden waard.

Last, nam ik het aan een wandeltocht en maakte een paar vlekken op de glazen. Nam het mee naar de dichtstbijzijnde staal uitlaat en ze gepolijst de scratch off het schild tot in de perfectie zonder kosten. Denk aan de staal wereldwijd garantie. Geen vragen gesteld. bekijk meer Rolex horloge en replica Breitling

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex