replica horloge

replica horloge
replica horloge

2016年1月14日星期四

Testrapport Richtenburg Nightflight - diamanten zijn de beste vriend van een meisje

nightflight1 Voor onze smaak kan er niet genoeg fonkelende stenen op een sieraad. Dat is de reden waarom we konden niet wachten tot de Richtenburg Nightflight te komen. Voor een hele tijd dat we hebben een oogje op dit edele horloge. Ik had alleen gezien foto's van, maar ik wist meteen: ik moet dit horloge hebben Na slechts een paar dagen het horloge aangekomen bij ons huis Ik hou van het ontwerp van de Richtenburg's Nightflight Minder is vaak meer het ontwerp van de wijzerplaat is eenvoudig en duidelijk ...! . Geen nummers van buitenmaatse datum / maand displays. Niets leidt af van de buitengewone schoonheid van de fonkelende zirkoon die zijn gerangschikt rond de wijzerplaat, op de lunette. De echte leren armband is van goed vakmanschap en het voelt heel zacht en comfortabel op de pols. . Achter gehard mineraal glas werkt de automatische uurwerk Richtenburg Kaliber RK226 met 20 Stones Deze beweging heeft bewezen zeer nauwkeurig en reliable.The Richtenburg Nightflight is waterdicht tot 10 bar te zijn -! Yay Ik kom zeker draag dit horloge om mijn volgende pool party !
Bekijk meer rolex imitatie en breitling chrono matic horloges

没有评论:

发表评论

replica rolex

replica rolex
replica rolex